سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ سه شنبه 21 / 12 / 1390برچسب:پیکر «ستار هریس» در قطعه هنرمندان‌ دفن شد, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

پیکر «ستار هریس» در قطعه هنرمندان‌ دفن شد 

پیکر مرحوم «ستار هریس» بازیگر سینما امروز ساعت 11 از خانه هنرمندان تشییع شده و در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد. همسر زنده‌یاد هریس با اندوهی فراوان گفت: از صبح درگیر کارهای بیمارستان بودیم که به نتیجه رسید و ساعت 11 پیکر آن مرحوم از بیمارستان شهدای تجریش به جلوی درب خانه هنرمندان (ایرانشهر) منتقل و از خانه هنرمندان پیکر ایشان تشییع شد و در قطعه هنرمندان دفن شد.

وی درباره مراسم سوم و ختم آن مرحوم توضیح داد: هنوز برنامه دقیقی برای برگزاری مراسم سوم نداریم اما به‌زودی هماهنگی لازم برای برگزاری این مراسم صورت گرفته و اعلام خواهد شد.

ستار هریس (فيروز) حدود چهار سال به بیماری پارکینسون مبتلا بود. وی علاوه بر حضور در سینما فعالیت ورزشی نیز داشت، او بازی در فیلم‌هایی چون «دو نیمه سیب»، «آبادانی‌ها»، «مرد پنجم»، «شاخ گاو»، «بالاتر از خطر» و «بدل کاران» را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.


منبع : فارس



( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.